Társas lény

Társas lény

Ezen röhög az internet: Tinder alázások egy visszautasítás után

2017. december 12. - TímeaDr

Az egyik kedves olvasónk, viszonylag sokat Tinderezik. Sajnos nem mindig alakulnak úgy a beszélgetések, ahogy egy normál ember ezt elvárná. Követezzenek a szaftos részletek...

Szóval nincs meg a fogam és te Und**ító vagy! Sok mindenben igen! Pl**tyedt a s**ged lóg a m**led! Prűd vagy és szerintem l**zbikus! Akinek nincs se gyereke se párja akivel! Soha!Takaró hehhee sztem beteg vagy! Élvezd a ny*lit és a vibr***orod!V h ujj**od magad! Ha nem érdekel a f**kam sem én sem! Hideg vagy! Minden csak nézi és fontos! Úgy ahogy te is! Na te pont nem vagy tökéletes! De jó csaj! És eleget f***ztal érted!? Nekem így vagy jó! Ha és két csajt d***am most szombat este a saját házamban! Eskü! Még fénykép is készült az egyikkel! Úgyhogy k**d be a szteroidos megfelelő sz*r senkinek! Nem csoda h eddig sem lett gyereked se párod!

 

Úgyhogy ha ezek után besz csoda lesz!! Azt hiszed te vagy a világon?? Nem! Nem az sz*r h nem s*x! Az h komoly sem vagy! Hanem egy m*s*turbálás és talán más közti semmi! Neked nem kell komoly! Nekem nő és d**ni tudok ha kell! B***za meg Szilvi! Úgy akarlak! De nem bírom ha játszol!! Nem is tudod milyen vok!

 

Jó pasi vagyok és nem állok meg! Van aki de azt másképp kezelem! De mától nem tartom magam még ha d**tam is és nincs miattad semmi amiért ne tettem vna! Be sem hívsz! Te undorodsz mert baleset volt! Nézz magadra és utána rájössz te kinek

 

Szia ....De én legalább is hű voltam addig és tiszteltelek! De a semmi az semmi! Nem büdös a szám se más baj sincs csak te nem vagy lehetőség senkinek! Sajnálom de tapasztalat! L*szbi aki ilyen! És tudd nagy a f**kam de úgy sem látod már! Te viszont szeretni képes vagy! ???ja és van aki finom csókkal és n k**va! Te voltál az első de nem öltözök bu**nak se miattad se másért! Ez vagyok és szeem jól teszem! Úgyhogy nyalja ki a p***ad v a pasid aki b**i v n pasi!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsasleny.blog.hu/api/trackback/id/tr6813479993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása