Társas lény

Társas lény

Jani társkereső versei, kinek a vércsoportja B+

2017. december 09. - TímeaDr

7 éve már hogy megtörtem,
De mégis előre megyek, megtörten.
Érzelmileg kivagyok...,
Mégis szeretni akarok!
A muszáj nálam nagy úr,
Ezért is vezeti az utamat az úr!

Szeretlek nő, imádlak, a mennyországba kívánlak.
Érzéseim irántad őszinték, szívem mondja, nem is hagylak békén.
Keresztül mentem már sok mindenen, de mindig felálltam, hirtelen.
Optimista vagyok és pozitív, a vércsoportom is B pozitív.

Tudta szemben állok bárkivel,
Adott hozzá erőt ezerrel.
Sokszor nem értem,
De még is szeret, azt érzem.
Eddig tudta fogom tagadni és szidni, rossz útra lépni,
De rossz utamon is jót akartam.
Ezt be is bizonyítottam a rosszakkal is szemben álltam,
Isten azt látta, a rosszaktól sem félek,
Ezért meg áldott hogy fényben elégjek.

Bal kézzel írok nem mindig szépen,
De szívből írom a sorokat ígérem.
Fordítva működök mint az átlag,
De fordítva is repülnek a gondolataim irántad!

 

A kérdés már csak az, Ti randiznátok vele szívesen?

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsasleny.blog.hu/api/trackback/id/tr8413467557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása