Társas lény

Társas lény

Így ismerkedik a Magyar

2017. december 05. - TímeaDr

rsz_justin-luebke-286157.jpg

A bejegyzés nem kevesebbre vállalkozik, minthogy néhány példán szemléltetve megmutatja az átlag magyar ismerkedési és társkeresési formuláit. Érdemes megfigyelni a nemek közötti vibrációt, a fokozatosan felépített taktikai megoldásokat, amiket valljuk be nem más vezérel, mint a legalapvetőbb emberi ösztön!

 

Eszti és Alehandró

Eszti

Magyar vagy? vagy Roma.

Alehandró

nem, de miért kérdezed?

Eszti

szia mer ojan barna vagy.

Alehandró

hogy jobban megb**zam a pu***dat.

 

Timi és Vadkan69

Vadkan69

Kedves idegen! Lehet, hogy nem hiszel nekem, de amint megláttam a fotód, én beléd szerettem azonnal, nagyon édes vagy a kalapos barátnőd mellett! Elvakítod teljesen a szépségét. Kérlek válaszolj. Nálam az alkalmi kapcsolatok ki vannak zárva, amúgy meg nekem még olyan sohasem volt.

Timi

Kedves Vadkan! Köszönöm a szép szavakat, átadom a barátnőmnek a jó kívánságaidat, ugyanis én vagyok a kalapban, ahogy a bemutatkozómban is olvashattad... Én amúgy szexkapcsit keresek, akár még lehetett volna is belőle valami. pusszy

 

Anna és Pista

Pista

Hinye de szíp vagy te lány. Beteljesítsem vágyadat?

Anna

Kedves Pista! Köszönöm kedves soraid, és sajnálom hogy ezt kell mondjam, de nem téged kereslek.

Pista

Ne tedd ezt velem teeeeee. komoj szándékajim vannak veled.

Anna

Először is tanulj meg helyesen írni. na páá

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsasleny.blog.hu/api/trackback/id/tr2413436849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása